odstupem času a zkušenostmi, které jsem během svého života nasbíral, nemůžu říct, proč tomu tak je, že platí matematika mezi žáky mezi nejméně zajímavý a oblíbený předmět. Co můžu ale říct je, že je matematika důležitá a že se s některými oblastmi jejího obsahu budeme setkávat po celý život a možná i ti žáci, kterým se nezdála zajímavá, změní během života tento postoj k matematice v kladný. Za účetnictví Vyšehrad nejobtížnější předmět pokládají žáci převážně účetnictví a matematiku. O důvodech proč vnímají účetnictví, jako mzdové účetnictvím Vyšehradem nejobtížnější se zmíním dále v rozboru otázek týkajících se přímo předmětu účetnictví. Proč se mezi nejobtížnější předměty zařazuje i matematika vyplývá dle mého názoru z toho proč je to pro žáky i nejméně zajímavý předmět. Pokud není o něco zájem, těžko se pak žáci snaží věnovat se matematice, a proto se jim jeví jako velmi obtížný. Z výzkumu dále vyplývá, že se většina žáků chystá Výtoň po dokončení školy pracovat a pokud to bude možné tak v oboru, který studují. Mají představu o tom jak se se získanými znalostmi a dovednostmi naloží a mají povědomí o tom, které znalosti v budoucím životě uplatní. Z otázky č. je poznat, že jen málo žáků se zajímá i o vzdělání či zdokonalování se ve svých dovednostech a vědomostech i mimo školu. Myslím si, že většina mladistvých v dnešní Folimanka době jsou v podstatě rádi, že vypadly ze školy a mohou se věnovat různým počítačovým aktivitám, jako jsou hry, facebook, skype, icq,
youtube apod. Další vzdělávání, sportovní či kulturní aktivity, sebezdokonalování je moc nezajímá. Kooperace a práce ve skupinách Jak