informací pro sestavování výkazů za stát jako celek, což také zvýší kvalitu informací poskytovaných za Českou republiku a zároveň i zkvalitní vykazování na úrovni vybraných účetních jednotek. Podle Schneiderové bychom pak základní cíle účetní reformy, dle poznatků z jednání v průběhu roku mohli seřadit následujícím způsobem pod správou Ministerstva financí České republiky by mělo být vytvořeno Praha 15 centrální úložiště dat, Základní teze účetní reformy veřejných financí. Ministerstvo financí České republiky online. c cit. Dostupné účetnictví Hostivař z WWW http www.mfcr.czcpsrdexchgmfcrxsldaneucetnireformavoblastivfaktuality.html SCHNEIDEROVÁ, Ivana a Zdeněk NEJEZCHLEB. Účetní reforma a ÚSC účetní metody, postupy účtování, výkaznictví. vyd. Turnov Acha obec účtuje, c, ISBN vytvoření podmínek pro sestavení účetních výkazů za Českou republiku, v rámci restrukturalizace systému podrozvahového účetnictví doplnění jeho obsahu o aspekty týkající se Zahradní Město finančního plánování, zkvalitnění účetních metod a zlepšení vypovídací schopnosti účetních výkazů státu, tedy získání vedení účetnictvím Hostivaři reálnějších obrazů o situaci v účetních výkazech. Průběh účetní reformy Jak již bylo řečeno, reforma účetnictví začala během roku usnesením vlády č. což prakticky znamenalo novelizaci zákona č. Sb., o účetnictví. Jeho novela č. Sb. pak vstoupila v platnost ledna a to znamenalo faktický začátek účetního vykazování za Českou republiku jako celek. Tato novela zákona ustanovila typů tzv. vybraných
účetních jednotek těch je celkem asi tisíc organizační složky státu, územní samosprávné celky, příspěvkové organizace, státní masážní Praha 10 Hostivař